Ook dit najaar brengen Katwijk Marketing en de gemeente het toeristisch recreatieve aanbod van Katwijk onder de aandacht bij dagjesmensen en verblijfstoeristen: de succesvolle campagne DIT! is Katwijk krijgt een vervolg.

Om de zomercampagne feestelijk af te sluiten is in strandpaviljoen Het Strand, de laatste waardebon van € 50 uitgereikt aan Petra de Boer uit Rijnsburg .

Petra verstuurde de DIT! is Katwijk video-ansichtkaart aan haar moeder. Zij gaat deze besteden bij Mooi parfumerie. Petra de Boer: “Ik was blij verrast toe ik hoorde dat ik een cadeaubon gewonnen had. Katwijk is mijn favoriete badplaats; je kunt er ontspannen op het strand, lekker uit eten bij een van de vele horeca gelegenheden en natuurlijk shoppen in het gezellige centrum. Ik heb gekozen voor een bon bij parfumerie Mooij, ik kan niet wachten om een nieuwe geur uit te zoeken!”

Het was een wens van de ondernemers: in het najaar doorgaan met de succesvolle campagne. Ook dan is genoeg te beleven in Katwijk! In de najaarscampagne is opnieuw een hoofdrol weggelegd voor online-advertenties en sociale media. In de filmpjes en advertenties staan alle dorpskernen in de spotlight. Deze keer zoomen we ook in op cultuur(historie) en de centrale ligging van Katwijk. Katwijk Marketing en de gemeente Katwijk verwachten zowel dagjesmensen als verblijfstoeristen aan te spreken.

Er zijn nieuwe video’s gemaakt en de website heeft een restyling gekregen. Benieuwd naar de nieuwe campagne? Ga naar de website www.ditiskatwijk.nl . Volg @DIT_is_Katwijk ook via Twitter of Facebook. Meer informatie over de campagne is op te vragen bij Katwijk Marketing, (071) 303 07 07.

Fotobijschrift: Wethouder Jacco Knape overhandigt de waardebon aan Petra de Boer.

Comments

comments

DELEN