KATWIJK – Citymanager Piet de Vries stopt bij Katwijk Marketing. Hij was zeven jaar lang citymanager in de gemeente. Hij gaat op 1 mei met pensioen.

De gemeente neemt de citymarketing dit jaar onder de loep. Er wordt gekeken of naast de vrijetijdsbesteding in Katwijk ook wonen en werken meegenomen moeten worden in de promotie van Katwijk.

Onderzoek en ontwikkeling
In 2020 hoopt Katwijk Marketing met een vernieuwde visie de gemeente Katwijk op de kaart te zetten. Om tot vernieuwde inzichten te komen, gaat een club van betrokkenen de komende periode onderzoeken waar kansen liggen. Samen met allerlei organisaties en instellingen wordt bekeken hoe de gemeente Katwijk nog beter op de kaart kan worden gezet en wie daaraan zijn steentje kan en wil bijdragen.

Piet de Vries
Piet de Vries startte het Toeristisch platform, het Evenementen platform en het Kunst en Cultuur platform en zorgde voor een doorstart van het VVV Katwijk. Hij was betrokken bij uiteenlopende maatschappelijke en economische initiatieven, zoals het realiseren van een openbaar wifi-netwerk in het centrum, het terugkeren van de Bomschuit op de Boulevard, de totstandkoming van Nationaal Park Hollandse Duinen en het financieel mogelijk maken van het plaatsen van Gerard Brouwers ‘Haringhappers’ op de boulevard.

Afscheidsreceptie
Wie afscheid wil nemen van citymanager Piet de Vries is van harte welkom op de afscheidsreceptie op maandag 6 mei aanstaande tussen 17.00 en 18.30 uur. De receptie wordt gehouden bij In Duyn, Noordduinseweg 17 in Katwijk aan Zee.

Foto: Piet de Vries (rechts) samen met wethouder Jacco Knape.

Comments

comments

DELEN