Woensdag is de samenwerkingsovereenkomst tussen VVV Katwijk en Leiden Marketing officieel getekend. VVV Katwijk krijgt met deze samenwerking met Leiden Marketing op met name communicatie en ‘back office’ activiteiten een nieuwe doorstart. Het agentschap van VVV Katwijk blijft inpandig bij Hotel Steeds aan Zee.

De samenwerking met Leiden Marketing bestaat vooral uit ondersteunende activiteiten op communicatie uitingen zoals webbeheer, nieuwsbrieven en social media. Daarnaast versterkt de nieuwe samenwerking de al bestaande regiomarketingactiviteiten in het Stad + Kust programma, waar zowel Katwijk als Leiden al deel van uitmaakt.

Flip Kromhout, gedelegeerd bestuurder Raad van Toezicht Katwijk Marketing: ‘We zijn erg blij met de samenwerking zoals die nu vorm heeft gekregen. Samen met het toeristisch recreatieve bedrijfsleven van Katwijk en een krachtige partij als Leiden Marketing, denken wij de marketingcommunicatie van Katwijk goed op te kunnen pakken. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking en hebben daar alle vertrouwen in.’

Ook Leiden Marketing ziet kansen in de verbreding van haar werkzaamheden. Directeur Martijn Bulthuis: ‘Regiomarketing is inmiddels een kerntaak van onze organisatie. De regio en de stad zijn complementair aan elkaar.’ Binnen Leiden Marketing is sr marketeer Dorien Broekhof het eerste aanspreekpunt zijn voor Katwijk Marketing.

Aanspreekpunt voor lopende VVV zaken  blijft Marian Krijgsman, de eigenaar van Steeds aan Zee. De Stichting Katwijk Marketing blijft in 2020 nog bestaan en is juridisch ook de bestuurder van VVV Katwijk. De Raad van Toezicht van Katwijk Marketing blijft in functie en heeft Flip Kromhout als gedelegeerd bestuurder voor VVV Katwijk aangesteld. Het is de bedoeling dat in 2020 een andere bestuursvorm tot stand komt die gedragen wordt door alle betrokken partijen.

Comments

comments

DELEN