De Facebookpagina van DIT! is Katwijk is populair. Klaas Vooijs uit Leiden plaatste de 2000e ‘vind-ik-leuk’. Katwijk Marketing en de gemeente Katwijk bedanken alle trouwe volgers voor hun belangstelling en het enthousiast delen en liken van de berichten.
‘Samen laten we iedereen zien hoe bijzonder en prachtig de gemeente Katwijk is met haar vele evenementen, unieke cultuurhistorie en mooie natuur.’
‘Word of ben jij ook fan van Katwijk? Volg DIT! is Katwijk op Facebook en post onder het bericht ‘Facebookfans bedankt’ wat jij zo geweldig vindt aan Katwijk. De meest creatieve inzender ontvangt een VVV cadeaubon van € 25! Reageren kan tot maandag 14 december.’
‘DIT! is Katwijk’ is een promotiecampagne van Katwijk Marketing en de gemeente Katwijk, waarbij via verschillende kanalen het toeristische en recreatieve aanbod van de hele gemeente onder de aandacht wordt gebracht. De campagne is ontwikkeld door drie lokale bedrijven: QuickWorks, Ace Group en Buro Brein. De campagnepartners verrasten Katwijk Marketing en de gemeente maandagmorgen met een lekker taartje om hen te feliciteren met het bereiken van 2.000 ‘vind-ik- leuks’.
Meedoen aan de actie? Ga snel naar www.facebook.com/ditiskatwijk. Bekijk ook eens de website www.ditiskatwijk.nl of volg @DIT_is_Katwijk via Twitter. Meer informatie over de campagne kun je opvragen bij Katwijk Marketing, (071) 30 07 07.