Sassenheim, 15 juni 2017 – Ruim tweehonderd genodigden woonden woensdag 14 juni de lancering van NEXŸXL bij, de glossy voor de kust- en Bollenstreek. Streekgenoot Edwin van der Sar, als puber bollenpeller, nu CEO van Ajax, siert de cover van deze eerste editie en zijn vrouw Annemarie kreeg het eerste exemplaar overhandigd.

Op de feestelijke lancering werden bovendien twee door Van der Sar gesigneerde exemplaren van de allereerste cover geveild. De opbrengst van 1000 Euro komt volledig ten goede van de Edwin van der Sar Foundation, dat projecten realiseert ten behoeve van mensen met hersenletsel. Annemarie van der Sar: ‘We zijn natuurlijk erg blij met de bijdrage. We zullen het bedrag besteden aan revalidatie, participatie en preventie.’

Trots op de regio
In de regio is er heel veel om trots op te zijn, de bollen, de zee, de duinen, de cultuur, de geschiedenis, het ondernemerschap en niet te vergeten: de mensen. Ter illustratie van het thema ‘trots’ heetten hostesses in pauwenpakjes de gasten welkom bij de lancering op het dakterras van het Van der Valk Hotel in Sassenheim.

NEXŸXL, de grote zus van de Noordwijkse glossy NEX (2011), staat dan ook geheel in het teken van de regio. NEXŸXL wil hiermee een brug slaan tussen alle mensen en gebeurtenissen in de kust- en Bollenstreek. Met boeiende interviews, diepgravende achtergrondartikelen en mooie fotografie, afgemaakt door een fraaie vormgeving, laat NEXŸXL haar lezers graag het echte streekgevoel zien én beleven. NEXŸXL bevat daarnaast uitgebreide reportages, columns van bekende en minder bekende streekgenoten, historie, lifestyle, wellness, events, trends en gadgets. En dat allemaal van eigen bodem.

NEXŸXL verschijnt drie keer per jaar in een oplage van 17.500 exemplaren en is bedoeld voor alle inwoners van de streek. NEXŸXL is te vinden bij bedrijven, hotels, alle adverteerders en sportclubs, en in wachtkamers, openbare gelegenheden en restaurants. Kortom, overal in de regio! De volgende editie staat gepland voor oktober 2017.

 

Comments

comments

DELEN