Vorige week was de 48e editie van de Vakantiebeurs in Utrecht. Katwijk Marketing was samen met collega’s uit Noordwijk en Leiden aanwezig om de bezoekers enthousiast te maken voor een korte of lange vakantie in Katwijk.

Waarom de Vakantiebeurs?
De Vakantiebeurs in Utrecht is het meest inspirerende vakantie-evenement van Nederland. En met dit jaar ruim 105.000 bezoekers ook een van de grootste! Reden voor Katwijk Marketing om samen met Noordwijk Marketing en Leiden Marketing een bezoek aan de onze STAD+KUST-bestemming te promoten. Onze omgeving is immers een prachtige vakantiebestemming, en de beurs is de perfecte plek om dit ook aan de rest van Nederland te laten zien. De Vakantiebeurs was van 10 tot 14 januari.

Positieve reacties op Katwijk
De bezoekers hadden veel belangstelling voor Katwijk. Zij stelden vooral vragen over campings, strandhuisjes en andere overnachtingsmogelijkheden. Ook werd er door de vertegenwoordigers van Katwijk Marketing vaak informatie verstrekt over wandel- en fietsmogelijkheden. Daarnaast deelden veel bezoekers hun positieve ervaringen over Katwijk: er kwamen grappige anekdotes, interessante verhalen of mooie jeugdherinneringen ter sprake.

Leuke actie
Behalve dat bezoekers informatie over Katwijk konden opvragen en meenemen, konden zij ook een prijs winnen: een driedaags arrangement, dat in samenwerking met de partners uit Noordwijk en Leiden tot stand kwam. Wanneer zij het juiste aantal schelpen in een vaas raadden, maakten zij kans op een overnachting in Hotel Noordzee in Katwijk, een hotelovernachting in Leiden en een diner in Noordwijk. Hiermee werden honderden e-mailadressen verzameld, die de gezamenlijke marketingorganisaties gebruiken voor toekomstige promotionele activiteiten. Katwijk Marketing kijkt tevreden terug op het verloop van de beurs.

Comments

comments

DELEN