Voor ouderen en mensen met een fysieke beperking introduceerde Rabobank Leiden-Katwijk in 2015 de mobiele adviseur. Deze komt aan huis om klanten te helpen bij hun bankzaken. Na een geslaagde proef in Rijnsburg en Valkenburg, breidt de bank deze dienstverlening uit. Ook de klanten in Katwijk, Leiden, Leiderdorp en Oegstgeest kunnen een beroep doen op de mobiele adviseur.

De mobiele adviseurs komen thuis bij klanten die niet in staat zijn hun bankzaken online te regelen of naar een van de vestigingen te komen, bijvoorbeeld vanwege ziekte, ouderdom of lichamelijke beperkingen. Adviseur particulieren Kevin Schrama vertelt: ‘klanten ervaren onze extra service als zeer prettig. Ze vinden het fijn dat er iemand langskomt waardoor ze hun bankzaken kunnen regelen in hun eigen, vertrouwde omgeving. Het is voor mij als adviseur ook mooi om dit voor klanten te kunnen doen. Een tevreden klant is belangrijk voor ons en de waardering van de klant geeft mij persoonlijk een goed gevoel over mijn werk.’

‘Een geslaagde proef’, volgens Marcel Oudshoorn, manager particulieren. ‘Iedere klant moet zijn bankzaken kunnen regelen. Ook klanten die dit niet via internet, telefoon of bij een kantoor kunnen doen. De reacties van de klanten die het afgelopen jaar gebruik maakten van de dienst waren zeer positief. Daarom wordt de dienstverlening uitgebreid tot het hele werkgebied van Rabobank Leiden-Katwijk.’
Meer informatie over wie de mobiele adviseurs zijn en bij welke bankzaken zij klanten thuis kunnen helpen is te vinden op: www.rabobank.nl/leidenkatwijk

Comments

comments

DELEN