Inspirerend en informatief. Dat is de doelstelling van de vernieuwde VVV-website. De website ziet er moderner uit en is bovendien gemakkelijk op een tablet of een mobiele telefoon te bekijken. Het webadres is gelijk gebleven: voor toeristen, bezoekers én inwoners blijft www.vvvkatwijk.nl het vertrouwde adres voor alle informatie over recreatief Katwijk.
Piet de Vries van Katwijk Marketing is tevreden over het resultaat: “Met de site hopen we bewoners, bezoekers en toeristen te inspireren. Door middel van foto’s, video’s en korte teksten geven we tips en ideeën over wat je in Katwijk allemaal kunt doen en beleven!” Zo is er bijvoorbeeld een ‘Top 10 wat te doen in Katwijk’ gemaakt en kunnen bepaalde thema’s worden uitgelicht, om bijvoorbeeld de watersportmogelijkheden in Katwijk extra onder de aandacht te brengen.
De nieuwe website is onderdeel van het project ‘Optimaliseren customer journey’ uit het Marketingplan, dat begin 2016 door Katwijk Marketing werd gepresenteerd. Citymarketeer Annemarie Guijt: “Natuurlijk speelt online informatievoorziening tegenwoordig een grote rol. Maar we kennen onze gasten en zij willen soms ook op traditionele manieren bediend worden. Daar spelen we uiteraard op in; in april kwamen bijvoorbeeld weer de informatiegids ‘DIT! is Katwijk’ en de ‘DIT! is Katwijk-plattegrond’ uit. Er is een brochure beschikbaar met het logiesaanbod. En via het VVV-kantoor aan de Wilhelminastraat worden klanten fysiek geholpen, in de zomermaanden is het kantoor daarom 6 dagen per week geopend.”
Benieuwd naar de nieuwe website? Kijk op www.vvvkatwijk.nl. Suggesties over de invulling site ontvangt Katwijk Marketing graag op info@vvvkatwijk.nl of info@katwijkmarketing.nl