De basketballers van Grasshoppers zijn zaterdagavond gehuldigd. Burgemeester Cornelis Visser ontving de kampioenen in de hal van het gemeentehuis. Op 29 april werden Dames 1 landskampioen basketbal. Tevens zijn ze winnaar van de Supercup en de Final Four: Sportiff Grasshoppers.
Na ontvangst en toespraken was rond 20.30 uur de traditionele balkonscene te zien.

Advertentie






![[AUDIO] Katwijk 2 opnieuw landskampioen](https://www.rtvkatwijk.nl/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-19-at-00.03.25-1-218x150.jpeg)









