Het Inloophuis aan de Schaepmanstraat stelt tijdens de warme dagen zijn deuren open als koelteplek. Buurtbewoners kunnen er gratis terecht om af te koelen in ruimtes met airconditioning, een praatje te maken of even tot rust te komen. Ook wordt bezoekers een ijsje aangeboden.

Het Inloophuis wil een toegankelijke ontmoetingsplek zijn voor iedereen die behoefte heeft aan verkoeling of gezelschap. Bezoekers zijn welkom om alleen of samen met iemand langs te komen. Daarnaast wordt dagelijks om 12.30 uur een warme maaltijd geserveerd. Voor 1,50 euro kunnen bezoekers aanschuiven.

Het Inloophuis aan de Schaepmanstraat 1 is geopend van 09.00 tot 15.00 uur en de toegang is gratis.

Advertentie