De parochiekern H. Joannes de Doper heeft zondag Sint Jansdag gevierd. Het thema was dit jaar ‘Heel Joannes… zingt!’. Na de viering, waarin de koren De Vrolijke Noot, Vocalis en Cantemus optraden, werd het feest voortgezet met een zangmiddag voor ruim honderd parochianen.
Tijdens de viering ontvingen zes kinderen van kinderkoor De Vrolijke Noot een Gouden Duim als waardering voor hun inzet. Vier van hen kregen daarnaast een Gouden Speld van de Nederlandse Sint-Gregoriusvereniging vanwege vijf jaar lidmaatschap van het koor. Na afloop genoten de bezoekers van koffie, karaoke en een uitgebreide brunch. Door het warme weer eindigde de bijeenkomst iets eerder dan gepland.
Sint Jansdag was een dag vol ontmoeting, muziek en saamhorigheid.
De foto’s zijn van Astrid van der Valk:











![[AUDIO] Katwijk 2 opnieuw landskampioen](https://www.rtvkatwijk.nl/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-19-at-00.03.25-1-218x150.jpeg)









