Ilse Kuijt heeft met het 3×3 basketbalteam afgelopen weekend een toernooi in Amsterdam gewonnen. Het was een toernooi in de World Tour.
Kuijt vormde samen met de Noordwijkse Noor Driessen, Evelien Lutje Schipholt en Janis Boonstra het Nederlands Team. In de finale versloeg Nederland een team uit Boekarest met 20-14.
Ook het Nederlands Team -25 deed mee aan het toernooi. Alissa van der Plas maakt hier deel van uit. Zij werden in de halve finale na verlenging uitgeschakeld door het team uit Boekarest.
Advertentie





![[AUDIO] Katwijk 2 opnieuw landskampioen](https://www.rtvkatwijk.nl/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-19-at-00.03.25-1-218x150.jpeg)









